streda 2. mája 2012

Mám IBIŠTEK - hurá !

Pred pár rokmi, keď sme išli do Pardubíc, tak som cestou videla v záhradách nádherný kríček
- ibištek.  Mal krásne tehlovooranžové kvety.  Odvtedy som taký hľadala všade - v kvetinárstvach,
v záhradníctvach, dokonca aj na Flóre v Bratislave. Ale takú farbu som nikde nevidela.
Už som sa vzdala myšlienky, že raz taký budem mať aj ja.
A predsa . . . . .
Vlani na jeseň otvorili predajňu kvetov dokonca v našom dome. Predávajú tam nielen rezané a izbové kvety, ale teraz na jar som tam videla aj letničky a trvalky. A dnes, keď som sa vracala domov 
z nákupu, tak som ho uvidela. Pred kvetinárstvom mali porozkladané rôzne kvety  Oči mi padli hneď na krásne veľké oranžovotehlové kvety.  Bol to on - IBIŠTEK.


















Nie je to síce Ibištek záhradný, ale aj tak som si ho kúpila.
Cez leto môže byť vonku na záhrade a na zimu ho budem brať domov.
 Mám z neho veľkú radosť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára