štvrtok 19. mája 2016

Záhrada v máji

Už dávno som sem nič nedávala. Ale ani veľmi nebolo čo. Posledné noci tu mrzlo, tak kvety som ešte nevysádzala, aby som o ne neprišla.
Vejárovku som síce vysadila, ale na noc som ju dávala do verandy, aj keď sme išli domov, tak sme ju nechali tam.

Na trhu som si kúpila slamienky, gazánie, osteospermum, no tiež ich máme stále vo verande.

Dnes, keď sme prišli na chalupu, tak som si niektoré kvietky vysadila. Priniesla som si dve trvalky,  tie som hneď dala von -
rozkvitnutú Čokoládovú krásku alebo Krasuľku čokoládovú (Cosmos atrosanguineus)


a mrazuvzdorný krík Pieris japonský



Ale niektoré kvety nám predsa kvitnú-
Modrý encián - ten nikdy nesklame,                                                   konvalinky, no tie niečo obhrýza




















Skalničky aj s mojim najobľúbenejším narcisom.
Kvitli len dva, asi ich presadím na iné miesto, tu sa im
nepáči a preto málo kvitnú.
   
















Pivónii a fialkám zatiaľ len rastú listy



















Dedko s babkou nám dozerajú na kvety aj keď nie sme na chalupe.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára