utorok 15. júla 2014

Záhrada dnes

Urobila som pár fotiek letnej záhrady -

hrášok   začíname už trhať

aj  kaleráb  sa už dá jesť

čierne ríbezle   som začala oberať a uvarila som pár pohárov lekváru

červené ríbezle   ešte potrebujú pár dní slnka

bylinky

                         repík                                                                       pamajorán

















                                         medovka

Na jar sme dostali od Maji a Tomáša z Ľubovne malé rakytníky.
Dve samičie


 a jednu samčiu rastlinku
Od mája sa pekne zakorenili a začali rásť.

Levanduľu   som už ostrihala
 a zavesila na stenu do verandy
 
















 Ruža   má stále veľa púčkov

vejárovka   sa pekne rozrastá
a začína kvitnúť

              železník                                                                                                    lupín















  

                          trezalka 


a na záver ešte krátke video poludňajšej búrky





3 komentáre:

  1. Pane jo, krásnou úrodu máš:-)
    Hrášku jsem měla pět záhonků, zbylo mi sotva do polívky .... kobylky se k záhonku postaví a zobou a zobou:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajka, ja som niečo uvarila, niečo zamrazila a jednu hriadku som vysiala pre tie "naše kobylky". Tie tam teraz zobú ....

      Odstrániť
  2. Tak jsem si u Vás na zahrádce zopakovala slovenštinu a musím říct,že některá slovíčka se mi hodně špatně vybavovala, ale máte to moc pěkné!

    OdpovedaťOdstrániť