pondelok 23. júla 2012

Polovica júla

Celá záhrada je pekná zelená, hoci slnko riadne páli. Keď sme cez víkendy tam, tak každý večer polievame zeleninové záhony, aj kvety, no cez týždeň sa musíme spoliehať len na dážď, ktorého bolo tohto leta dosť málo. Našťastie v Osrblí býva ráno veľká rosa, tak aspoň z nej je trochu vlhkosti.
Ale vyzerá to tak, že to stačilo.

                              fazuľka a šalát pekne narástli               aj ružčkový kel a kaleráb

                               červená repa a cibuľa                             mrkva a petržlen


Cesnak nás ani tento rok nesklamal, tak ako
po minulé roky. Už som ho vybrala a suší sa
v bedničkách.

Toto je už tretia "generácia " cesnaku.
Vlani na jar som zasiala semiačka, ktoré som si dopestovala, na jeseň som zasadila "guľky",  ktoré z nich vyrástli a teraz som už vybrala malý cesnak, ktorý na jeseň zasa zasadím. 

Semiačka cesnaku,  ktoré som  zasiala  na jar som ešte nechala v zemi.  Vyberiem ich o nejaké dva týždne a na jeseň pôjdu zasa do zeme.

Paradajky tiež riadne zarodili. Tento rok sme ich postrekovali proti plesni, lebo posledné dva roky 
sme z nich nezjedli ani jednu. Keď začali dozrievať, prišla na ne pleseň a všetky sme ich vyhodili.

Kvetom sa tiež darí. Clematis je samý kvet




Sundavilla



1 komentár: