utorok 14. mája 2013

DIPLOM - za privolanie jari

Musím sa Vám pochváliť diplomom, ktorý som dostala.

Už dlhšie som sledovala u Natty  LUMPÁRNIČKY , no odvahu zúčastniť sa, som našla len teraz v apríli. Do hry som sa zapojila až po pár dňoch od začatia hry, ale to mi nevadilo, veď nešlo o nič, len sa zabaviť.

Tento krát Natty vymyslela privolávanie jari, pretože zima nie a nie skončiť.
Bola to zábavná hra, v ktorej išlo o to, trafiť každý deň ten istý jarný kvet, motýľa, alebo vtáka, ktorý vybrala Natty deň vopred. Vedeli sme vždy len začiatočné písmeno hľadaného slova, niekedy k tomu bola pridaná aj krátka indícia.

Za správnu odpoveď Natty udeľovala body.

Bolo lákavé, každé ráno utekať k počítaču a zistiť, či som  trafila a získala nejaké body, alebo som napísala iné slovo, ktoré zadala.

Počas hry som zistila, že vlastne len ja som bola  "zahraničná účastníčka".
Niektoré kvietky, vtáky a motýle som  napísala len tak z hlavy, niektoré som si musela pohľadať
v atlasoch a pri niektorých mi musela pomôcť aj rodina.

Prvého mája sme odchádzali do Osrblia na dvanásť dní, takže výsledok hry som sa dozvedela, až keď sme sa vrátili domov.

A moje prekvapenie bolo veľké. Napriek tomu, že som pár krát netrafila to správne slovo, tak aj tak som dostala diplom. Diplomy vlastne získali všetci zúčastnení, čo nás všetkých potešilo.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára